Familie portret - maar dan anders

Het is weer even geleden dat ik een berichtje plaatste op mijn website. Onlangs ben ik de trotse pappa geworden van het mooiste meisje dat er is. De prioriteiten lagen dus even ergens anders. Natuurlijk heb ik qua fotografie niet stil gezeten. Immers, mijn opleiding is nog niet voorbij dus ik werk nog steeds aan opdrachten voor school. Daarnaast heb ik de afgelopen weken natuurlijk ook een aantal "baby-shoots" gedaan. Binnenkort meer daarover.

Hierbij eerst een aantal foto's die ik als school opdracht gemaakt heb. Het thema dat ik aan de opdracht gegeven heb is "familie portret - maar dan anders". Hierbij de foto's die ik uiteindelijk gekozen heb om te laten beoordelen door mijn docent. 5 april a.s. heb ik mijn beoordeling. De eerste reactie van zowel de families als mijn docent waren erg positief!

Mocht je nou zelf een keer een familie portret willen laten maken....op een "normale" manier... of juist op een ludieke manier. Laat het me dan weten. Moederdag komt er immers weer aan ;-).