Canterbury Cathedral

Vorige week ben ik met Fem een weekje in Engeland geweest. We zijn gek op Engeland en in het bijzonder op de oude middeleeuwse kleine stadjes, kerkjes, kastelen en stenen bruggetjes.

Ook hebben we de stad Canterbury voor het eerst bezocht en natuurlijk konden we de prachtige Canterbury Cathedral niet overslaan. De geschiedenis van deze kathedraal begint al in het jaar 597 en heeft een gigantische geschiedenis. Hierover ga ik hier verder niet uitweiden.



Ik heb veel foto's gemaakt van de binnenkant en de bijna 10 pond die de entree was was het dubbel en dwars waard! Het enige dat ik gemist heb was mijn statief.... Dus in de donkere ruimtes maar geprobeerd te spelen met een hoge ISO, lange sluitertijd....en proberen stil te houden.


 De foto's die ik geplaatst heb hier heb ik geselecteerd op symmetrie. Vooral met de eerste foto ben ik erg tevreden. Je kijkt naar het 76 meter hoge plafond van de Bell Harry Tower.

Natuurlijk heb ik meer foto's gemaakt in Engeland. Binnenkort zullen er meer volgen...