Zusjes... Robin & Joann

Voor mijn opleiding op de Fotovakschool ben ik bezig met een project waarbij ik kinderen aan het fotograferen ben ik een volwassen beroepsomgeving. De eerste foto's voor dit project zijn gemaakt en spoedig zullen er meer volgen. Meer daarover (en natuurlijk de resultaten) later.

Maar als je dan bezig bent om een 3 jarige strak in het pak te fotograferen is het natuurlijk een kleine moeite om deze dame met haar jongere zusje even op de foto te zetten in een nabij gelegen parkje. Toevallig kwamen we deze stoel tegen....daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt! Mijn schoonzusje (de moeder van de 2 dametjes) had er voor gezorgd dat de dames er helemaal top uitzagen. Hierbij de resultaten van een gezellige shoot van slechts 10 minuutjes.

Als je het ook leuk vind om een mooie foto van je kids te hebben voor aan de muur....of als cadeau voor opa en oma, stuur mij dan een mailtje op info@tobefotografie.nl met je wensen en ik laat je weten wat de mogelijkheden zijn.